VÝMĚNA
Výměna zboží
Pokud Vám rozměr výrobku nevyhovuje a chcete ho vyměnit, my vám pomůžeme!
Když rozměr, a nebo druh zakoupeného výrobku není správný (potřebujete jiný rozměr, nebo jiný druh), informujte zákaznicky servis prostřednictvím e-mailu do 3 pracovních dní od převzetí zboží na e-mail. adrese: namornickenaramky@constantinnautics.cz. V e-mailu je potřebné uvést :
- číslo objednávky, kód a velikost náramku, který chcete vyměnit, respektive kód a velikost náramku za který ho chcete vyměnit. Naši kolegové Vám oznámí do 2-3 pracovních dní, jestli Vámi vybrané zboží máme na sklade.
Při vrácení výrobku na výměnu, poštovné v každém případě hradí zákazník. Výrobek je potřebné zaslat na firmou udanou adresu:
Westella Kft, 6723 Szeged, Tarján széle 5/A 2/6., Madarsko
Do obálky vložte len náramok bez darčekovej taštičky, papierového balenia /pillow-box/ a karabínky. Ak je Vami zakúpený model náramku s kotvičkou, alebo magnetickým uzáverom, tak treba zaslať náramok s uzáverom, nakoľko sa uzáver nedá odstrániť. Ak chcete meniť modely s farebnými karabinkami /Sunrise, alebo niektoré DUO modely/, alebo modely Slim náramkov, na modely s odlišným uzáverom, tak tiež treba zaslať späť kompletný náramok aj s pôvodným uzavieracím systémom, s karabinkou. Pokud však zašlete zboží na výměnu v dárkové taštičce, my Vám můžeme vrátit jenom vyměněný náramek.
Vrácené zásilky na dobírku naše firma nedokáže převzít!
Naše firma vymění výlučně jenom nepoškozené výrobky, které jsou v původním stavu.
Podmínky při výměně výrobku /velikost, anebo jiný druh/:
- Pošlete e-mail na následující adresu: namornickenaramky@constantinnautics.cz
- 2. Zašlete doporučeně na adresu: WESTELLA KFT., 6723 Szeged, Tarján széle 5/A, 2/6., Madarsko
- Do obálky vložte jen náramek bez dárkové taštičky, papírového balení a karabinky /při uzavíracím systému s kotvou se kotva nedá odstranit, takže se zasílá spolu/!
- Kurýrní poplatek GLS za výměnu se platí na účet číslo 2501020025/2010 ve výši 230 Kč.
Pokud se žádaný výrobek o který máte zájem nachází na sklade, zašleme Vám ho do 10-14 dní po přijetí Vámi zaslaného výrobku na výměnu.
Pokud se však žádaný výrobek nenachází na sklade a je potřebné ho objednat, výměna výrobku může trvat 2 - 3 týdny. V tomto případě zákazníka obeznámíme e-mailem, a nebo telefonicky.
V případě, že výrobek už není na sklade , může si kupující vybrat z následujících možností:
- - Počkat na dodaní nového výrobku -
- - Vyměnit na produkt stejné hodnoty, který se nachází na sklade -
- - Odstoupit od výměny -
Při vynechaní kteréhokoliv bodu v shora uvedených podmínkách, nebudeme moci vyřešit výměnu výrobku!