Filtrace výrobku

VÝMĚNA

Výměna zboží

Pokud Vám  rozměr výrobku  nevyhovuje a chcete ho vyměnit, my vám pomůžeme!

Když rozměr, a nebo druh zakoupeného výrobku není správný (potřebujete jiný rozměr, nebo jiný  druh),  informujte zákaznicky servis prostřednictvím  e-mailu  do 3 pracovních dní od převzetí    zboží na e-mail. adrese: namornickenaramky@constantinnautics.cz.   V e-mailu je potřebné uvést  :

-  číslo objednávky, kód a velikost náramku, který chcete vyměnit, respektive  kód a velikost  náramku za který ho chcete vyměnit. Naši kolegové Vám oznámí  do  2-3 pracovních dní, jestli Vámi vybrané zboží máme na sklade.

Při vrácení výrobku na výměnu, poštovné v každém případě hradí zákazník. Výrobek je potřebné  zaslat na firmou udanou adresu:

 Westella Kft, 6723 Szeged, Tarján széle 5/A 2/6., Madarsko

Do obálky vložte len náramok bez darčekovej taštičky, papierového balenia /pillow-box/ a karabínky. Ak je Vami zakúpený model náramku s kotvičkou, alebo magnetickým uzáverom, tak treba zaslať náramok s uzáverom, nakoľko sa uzáver nedá odstrániť. Ak chcete meniť modely s farebnými karabinkami /Sunrise, alebo niektoré DUO modely/, alebo modely Slim náramkov, na modely s odlišným uzáverom, tak tiež treba zaslať späť kompletný náramok aj s pôvodným uzavieracím systémom, s karabinkou. Pokud však zašlete zboží na výměnu v dárkové taštičce, my Vám můžeme vrátit jenom vyměněný náramek.

Vrácené zásilky na dobírku naše firma nedokáže  převzít!

Naše firma vymění výlučně jenom  nepoškozené výrobky, které jsou v původním stavu.

Podmínky při výměně výrobku /velikost, anebo jiný druh/:

  1. Pošlete e-mail na následující adresu: namornickenaramky@constantinnautics.cz
  2. 2.      Zašlete doporučeně na adresu: WESTELLA KFT., 6723 Szeged, Tarján széle 5/A, 2/6., Madarsko
  3. Do obálky vložte jen náramek bez dárkové taštičky, papírového balení a karabinky /při uzavíracím systému s kotvou se kotva nedá odstranit, takže se  zasílá spolu/!
  4. Kurýrní poplatek GLS za výměnu se platí na účet číslo 2501020025/2010 ve výši 269 Kč.

 

Pokud se žádaný výrobek o který máte zájem nachází na sklade, zašleme Vám ho do 10-14 dní po přijetí  Vámi zaslaného výrobku na výměnu.

Pokud se však  žádaný výrobek nenachází na sklade a je potřebné ho objednat, výměna výrobku může trvat  2 - 3 týdny. V tomto případě zákazníka obeznámíme  e-mailem, a nebo telefonicky.

V případě, že výrobek už není na sklade , může si kupující  vybrat z následujících možností:

  • -  Počkat na dodaní  nového výrobku -
  • -  Vyměnit  na produkt stejné hodnoty, který se nachází na sklade -
  •  - Odstoupit od výměny -

 

Při vynechaní kteréhokoliv  bodu v shora uvedených podmínkách, nebudeme moci vyřešit výměnu výrobku!

WebShop System
barion_com